Beste rommelcrossers,
De inschrijving gaat als een speer! hierbij willen wij melden dat het niet meer mogelijk is om u in te schrijven voor de special klein klasse. Deze zit al ram vol!
Voor de andere klassen zijn er nog nog plekken over, wees er snel bij want vol = vol!